عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

عسل کوچولوی ناز

مادر

1392/2/19 2:48
نویسنده : مامان هانی
923 بازدید
اشتراک گذاری

دخملکم الان کنارم خوابیدی و من غرق لذت دیدنت هستم .........

دوست دارم با تموم وجودم ........

دلم میخواد الان که خوابیدی تو بغلم له ت کنم و تا میتونم ببوسمت ........

 

خدایا چه حس عجیبیه این حس مادر شدن ........

 

تا مادر نشی نمیتونی بفهمی مادر یعنی چی .......

دوست دارم مادرم .............

 

بقول دوست خوبم سمیه جون :

 

از هنگامیکه خودم مادر شدم نتوانستم حتی یک بار بدون شرمندگی در چشمهای مادرم نگاه کنم....

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان مليكا
9 مرداد 92 12:02
خاله قربونش بشه
دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين

http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/



وای عزیزم من خیلی دیر دیدم و نتونستم کمکت کنم ببخشید