عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

عسل کوچولوی ناز

نظرات (5)

مریم مامان عسل
31 فروردین 91 5:22
سلام عسلک
هزار ماشالله چقدر شیرین و نازی عزیزم.
به وبلاگ ما هم سر بزن اگه دوست داری با عسلی کوچولوی من دوست بشی.




عزیزم دخمل شما هم واقعا عسله و اسم عسل برازنده شه
ابوالفتح
19 اردیبهشت 91 17:54
عکاسی از کوچولوهایی همچون عسل شیرین شما برای ما افتخار بزرگی بود . از اینکه ما را انتخاب کردید متشکریم .







خواهش میکنم شما و کادر خوبتونم خسته نباشین
مامانی فری
22 خرداد 91 10:21
ماشالله چقدر نازو خوردنیه اومدم دعوتتون کنم بیان جشن دندونی وبلاگی منتظرتون هستم
باران قلنبه
18 شهریور 91 0:46
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
دایی علی
27 شهریور 91 12:56
سلام خوبید من دلم میخواد با شما تبادل لینک کنم اگه مایل هستی وبلاگ سیندرلای منو با نامه پریچهر گلها بلینکید و به وبلاگ ما بیاید وبا کامنت به من بگید تا منم بلینکمتون ممونوم بای ...........@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ بدو بیا